søndag 1. april 2012

Treningsmotivasjon

Lurer på å prøve med på en liten motivasjonsrunde her inne i forhold til trening og kosthold.

Målet er ned 15 kg frem til 8 Oktober.

 Har gått ned 5 hittil fra Januar, men da tatt det veldig rolig. Kun drevet med aktivt med trening siden 1 Mars.

Mitt ønske er en livstilsendring. Og derfor ønsker jeg å ta det rolig.  Det er derfor lov å kos seg men det skal være med måte.

Hvilken metoder jeg har brukt til nå:
-  Redusert godteri inntaket, regestret inntaket på godis i et eget ukesskjema.
- Også registrert mengden godis hver gang.
- Den siste månden har jeg også begynt aktivt med trening. Gått turer på litt over 1 time også noen på 2 timer. det har også blitt noen turer med en del løping men da kortere turer.
 - De 2 første ukene var det 3 turer i uken, de 3 neste har det vært minimum 4-5


Mitt delmål (som er 16 juni da jeg skal til Kreta)
- Er minust 5 Kg helst 6 Kg
- Ned 5 cm rundt magen


* Hvordan nå delmålet:
-  Lange gå turer 2 timer 3 ganger i uken.
- Mindre middagsporsjoner.
- Lett styrke trening på mage
- Slå runde tidene på veiene jeg går
- Bruke pulsklokken aktivt.

Ingen kommentarer: