tirsdag 21. august 2012

Vi har kjøpt hus !

Da har vi endelig klart det. Etter mye leting og mange visninger. Fant vi endelig et hus vi kunne tenke oss. Ikke drømme plassen, men er bra sted og starte.. Verditakten var på 2.000.000 og og prisantydning på 1.990.000 La i bud på 1.900.000 fredag ettermiddag ca kl 1 og med frist til klokken 10 på mandag. Megler ringer og har ikke fått med seg budet på lørdag ettermiddag. Hun får da en del å gjøre før klokken 10 på mandag. 2 min på 10 ringer megler og forteller at det har kommet inn et bud på 1.910.000 etter litt frem og tilbake med tips fra min pappa legger vi (Sambo og jeg) inn et bud på 1.930.000 med frist til klokken 11. 5 over 11 ringer megler igjen og forteller at ingen flere bud har kommet inn, men at selger vil ha mer og vil gi oss ting i steden for. Vi (les: jeg) hold på å gå på men min rolige pappa holdt meg tilbake og jeg ringer tilbake og sier at det ikke er akktuelt. Megler ringer selger igjen og de godtar budet så når klokken var 11.20 var vi enige og vi fikk huset... Nabbetorp her kommer vi.

Kontraktmøtet blir på torsdag. Men vi vet alt at vi tar over i begynnelsen av oktober. Har fått sakt opp kontrakten på leiligheten vi bor i nå, som vil si at vi kun har huset midten av november. Det blir mange timer forann oss med planlegging og undring. Som jeg gleder meg til denne prosessen. Men først er det en del møter med bank og megler.

Her er bildene fra prospektet:





















Kort info om huset:
Byggeår: 1968
BRA/P-rom: 204-125

Ingen kommentarer: